Dilemma Shopping Jam Di Zalora. Bantuan Diperlukan.

Dapat Voucher RM50 Discount Code 2017 Dari Zalora. Assalammualaikum. Hari ini entry blog aku santai-santai sahaja. Sebenarnya aku dah lama dilemma dengan zalora ini. Pandai bergitu pandai orang zalora ini menarik minat pembeli untuk membeli barangan mereka. Ada hari itu, pihak zalora email aku dan cakap mereka berminat nak buat collaboration dengan blog aku. Mereka offer RM50 vouvher. Aku terus cakap NAK. Sepatutnya aku minta UP lebih sikit voucher tu dekat zalora ni. Haha. Sekarang aku dilemma. 

Entry yang aku up tentang zalora ini ialah "tips fesyen lelaki travel" boleh search google, entry aku paling atas sekali. 

Dengan voucher RM50 ini aku nak beli apa dekat zalora? Aku nak beli kasut sukan mula-mula nya. Tapi kasut sukan dalam range RM100 tiada yang lawa. Ada yang lawa tapi tiada size. Aku hairan dengan zalora ni. Barang yang panas tu buat lah stock lebih sikit. 

Aku give up dengan kasut. Better aku beli dekat kedai secara off line je. Senang aku nak nak cari size yang ngam-2 untuk aku jogging atau bersukan. 

Jadi, voucher itu masih belum dibelanja. Aku mesti belanja bulan ini juga. Sebab voucher itu expired bulan 3 ini. Jadi. Kawan-2 sekalian. Boleh tolong tak pilih jam mana yang lawa lagi. Atau korang boleh suggest kat aku jam selain dari 2 jam aku tunjuk ni. P/s sama ja. Just warna merah tu nampak lain sikit. Haha. Dilemma. 


Yang ini colour Gray sikit. Nampak lawa and exclusive. Harga Rm95.



Yang ini colour Merah. Nampak lawa and exclusive juga.  Tapi benda berkaler ni takut cepat jemu atau gemuih tengok . Harga Rm95  Click Here For More Detail


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Dilemma Shopping Jam Di Zalora. Bantuan Diperlukan. "

Hehehe. Dilemma dilemma. Kalau saya, saya suka yang gambar pertama tu. :)

Serius lawa jam tu haha. Rii lebih suka yang gray tu sebab samalaa tak brapa suka kalau jam yang jenis berkaler ni. Selalu kalau beli jam, mesti kaler gelap; hitam atau koko ja. Hahaha.

Warna merah tu nampak lebih yakin... memang cantik... bolehlah angkat 1... :-)

greyy!
senang matching dgn apa2 outfits lak. :D

Saya pilih merah! nampak berseri sikit merah. kalau hitam and grey tu okay juga tapi tak menyerlah sangat la. aku pernah juga dapat sekali collab demgan zalora dulu kah2. Aku beli jam yang 100 lebih haha.

ambik yang merah tu weh
sebab aku suka warna merah so aku suruh kau pilih merah
hahaha

Alaaa, tak pernah dapat lagi collaboration dengan Zalora ni, hahah. Tahniah Amer. Syoklaaa tapi kalau RM50 ni barang lelaki memang tak dapat lah... Kalau perempuan banyak ler aksesori merapu tu harga murah.hahaha.

Gray lah Amer! Nampak exclusive dan boleh padan dengan mana-mana baju pun.

Gray is nice .. aril suka gray ..

Yeay .. Aril ade entri baru. Jom baca.. Demam Boleh Menyebabkan MATI

alamak busyra pun dilemma. dua2 cantik. haha.. kalau nak lebih menyerlah, pilih merah. kalau nak yg nampak biasa ja pilih hitam.

dilemmaaa. saya suka dua dua ni. tapi takpalah.. saya ambil yang first je. untuk elak cepat jemu. thanks. :D

yesss good rii.. hihi. berkaler nanti cepat jemu :D thanks ri.

mmm mmm mmmm haha dilemma nye.. xpelah .. i go for brown brown

thanksss ... aok kmk pilih gray jak :D

takpa. aku pilih gray je lah. nanti merah aku cepat jemu. hihi thanks syed for your opinion. Besttt aaa dpt collab juga dengan zalora :D

hahaha merah merah merah. aku suka merah juga bro. tapi takpelah. I'll go for gray. nanti2 beli yg merah tu

hahaha.. tu lah rm50 tu. ape je yang dpt dibeli. kena topup duit sendiri lah gamaknya. :D

yes amer pilih gray and sedang match. thanks Mai :D

yesss. banyak opinion suruh beli Gray. Memang gray lah jawaban nya hehe. thanks bro

haha pilih yang gray je Busyra sebab senang nak match color baju :D

Pada pendapat sis, lelaki bila menggayakan aksesori gelap seperti jam tangan nampak lebih maskulin.. So warna gelaplah pilihan terbaik! hehehe

Baiklah. hihi untuk nampak lebih maskulin saya pilih yang gelap tu. gray

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top