------------------- [ Tips Terbaik Wajib Baca ] -------------------

Tip Beli Barangan Lazada Pada Harga Murah

Tip Beli Barangan Lazada Pada Harga Murah  Assalamulaikum pembaca blog sekalian. Adakah anda pembeli lazada tegar? Jika ya. Mesti ada sudah tahu tips yang saya nak kemukakan.
Aku ni seorang pembeli online tegar. Tapi aku ni bijak jugak buat price comparison di laman web ini. Beberapa tips aku nak kongsikan kepada korang macam mana nak beli barangan lazada pada harga yang murah. 




1. Download Apps Lazada  
Download app lazada di telephone dan anda akan diberikan 20% discount voucher. Voucher ini hanya boleh diguna sekali sahaja. Secara code ye. Jadi jangan lepas peluang. 

2. Wishlist kan barang yang korang nak beli. 
Kalau korang rasa bajet korang belum cukup atau rasa macam jam tu mungkin mahal. Cuba wishlist kan barang tersebut. Esok lusa confirm ada keluar iklan barang yang korang nak beli tu dekat Facebook korang pada harga yang lebih rendah. Macam mana boleh jadi bergitu? Sebab google ads dorang simpan history korang dan dorang akan iklankan benda yang korang minat based on history web korang pernah lawati. 

3. Diskaun untuk Bank Holder 

Ada sesetengah product akan ada diskaun untuk sesetengah bank holder. Kalau aku, aku ada maybank dan cimbbank. Selalunya diskaun dalam 5%. 



4. Alert Dengan Promotion. 

Cara nak alert ialah dengan mengunjungi laman web lazada. Dan click Highlight Bar. Dan pilih Clearance Sale. Banyak barang-barang di promote pada harga yang rendah. 

5. Cuba Cari Product Yang Anda Nak beli Di Lelong . Com 
Selalunya , sebelum aku beli sesuatu product di Lazada, aku akan cuba google product di tersebut. Selalunya lelong . com menawarkan harga yang lebih murah dari Lazada. Jadi good luck dalam membeli belah. :D 


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Tip Beli Barangan Lazada Pada Harga Murah "

thanks atas info.. jarang sangat beli online.. kadang2 je..

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top