Dapat 2 CPUV Nuffnang 2017 Dreamland Chiro Solutions

Dapat 2 CPUV Nuffnang 2017 Dreamland Chiro Solutions. Aku tahu aku agak pelik sikit sebab nak up juga entry ini. Aku amat amat happy sangat sebab nuffnang sudi bagi aku iklan CPUV setelah sekian lama aku tak letak nuffnang dalam blog. Aku tak letak bukan sebab aku tak suka dengan nuffnang, tapi aku dah buat target dengan diri aku. Kalau blog aku consistent dapat 1 ribu pageviews dalam masa sehari. Barulah aku pasang iklan nuffnang. Alhamdullilah sekarang blog aku dah consistent 2 ribu pageviews sehari. Semalam je lah 5 ribu pageviews sebab Anugerah Juara Lagu tu. Tahniah Dayang. Kepada anda yang nak tahu tips aku dapat Iklan CPUV dari nuffnang. Sila lah baca article Tips Rahsia Nuffnang Memberi CPUV kepada blogger.  
Last blog ini dapat CPUV ialah april 2016. Kesian nya.


Ok memandangan Dreamland Chiro Solutions adalah iklan CPUV aku kali ini. Aku nak buat short review tentang iklan ini. 100 patah perkataan sahaja dibenarkan. Haha ok aku tipu. 

Apa yang aku tahu pasal dreamland chiro solution ini ialah tentang tilam. Best sangat ke tilam dreamland chiro ini? Aku ingatkan jenama cat rumah tadi. Jadi, kepada mereka yangnak tidur yang nyenyak. Bolehlah beli tilam dari Dreamland Chiro ini. Ianya selesa, care dengan kita, and yang paling penting, amat versatile. 

Aku akan berkerja keras selepas ini sebab nuffnang dah berbaik hati dengan blog aku. Jadi aku meraihkan kejayaan ini dengan menaip entry ini untuk kenang-kenangan. Lepas menaip ni terus rasa macam nak tidur atas tilam Dreamland Chiro Solutions. 
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Dapat 2 CPUV Nuffnang 2017 Dreamland Chiro Solutions"

Ok lepas baca artikel ni, saya pun rasa nak berbaik-baik dengan Nuffnang juga. Nak promotkan advertiser yang bagi CPUV tu kat blog saya :D

hahah takpa je lah. nuffnang ni slow lah Sabree Hussin. Saya tak focus kepada nuffnang dah

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top