------------------- [ Tips Terbaik Wajib Baca ] -------------------

Tonton Strim Live Online Anugerah Juara Lagu 31 Siaran HD

Aku scroll blog aku dan terjuma iklan Tonton Strim Live Anugerah Juara Lagu 31 Siaran HD Online. Wah baru teringat ahad ini ada Anugerah juara Lagu. Memang wajib tengok ni. Kali ini banyak lagu-lagu best masuk final. Aku orang sarawak mesti lah support Dayang Faizah dengan Hafiz. Mesti ada laman web yang akan update live tentang Anugerah Juara Lagu ini #tontonmacamvip. Nanti kalau aku ada jumpa aku masukkan link dia dalam ni ok. 




Dekat bawah ini ialah lagu yang berjaya tersenarai dalam finalis Anugerah Juara Lagu

Lelaki Terangung. Dengar cerita persembahan Dayang kali ni nak buat tribute sekali untuk Allahyarham Tok Nan. Kita nantikan.
Lagu : Lelaki Teragung
Artis : Dayang Nurfaizah
Komposer : Natasyah
Penulis Lirik : Iman Imran

Artis baru. Lagu pun catchy juga.
Lagu : Terakhir
Artis : Sufian Suhaimi
Komposer : Shirkhan& Rinkarnaen
Penulis Lirik : Sirkhan

Lagu ni memang tinggi. Tahu pun sebab Khai Bahar yang bawa. Bukan peminat KB ok? Haha
Lagu : Sudah Ku Tahu
Artis : Projector Band
Komposer : Razif
Penulis Lirik : Razif

Aku mati-mati ingat lagu ni Shiela Hamzah duet dengan Hafiz. Memang suara Alif ni macam suara Hafiz kot.
Lagu : Selamanya Cinta
Artis : Shila Amzah & Alif Satar
Komposer : Shila Amzah
Penulis Lirik : Shila Amzah

Tak berapa nak layan lagu ini. Haha. Tapi Hafiz..... Saya Sokong.
Lagu : Terimaku Seadanya
Artis : Misha Omar & Hafiz Suip
Komposer : Ajai
Penulis Lirik : Ajai

Lagu artis baru. Teringat dengan adik aku nyanyi lagu ni, part menunggu mati tu dia silent. Haha. 
Lagu : Ku Rela Dibenci
Artis : Aiman Tino
Komposer : A.C.K
Penulis Lirik : Riena

Lagu ni pun sedap jugak. 
Lagu : Di Amaran Mama
Artis : Hazama
Komposer : Ajai
Penulis Lirik : Ad Samad


Lagu Akim. Mampukah Akim menjadi juara lagi untuk tahun ini?
Lagu : Obses
Artis : Akim & The Majistret
Komposer : Hang Nadim
Penulis Lirik : Laq

Emmm X layan.
Lagu : Setia
Artis : Elizabeth Tan & Faizal Tahir / Awi Rafael
Komposer : Faizal Tahir/Mike Chan/Ezra Kong
Penulis Lirik : Faizal Tahir/Mike Chan/Ezra Kong

Lagu soundtrack Munafik. 
Lagu : Kalah Dalam Menang
Artis : Syamsul Yusof & Mawi
Komposer : Syamsul Yusof
Penulis Lirik : Syamsul Yusof

Lagu ini agak merapu sikit. Tapi catchy jugak.
Lagu : Hang Pi Mana
Artis : Khalifah
Komposer : Harry Khalifah
Penulis Lirik : Yabang Khalifah

emmm tak layan
Lagu : Anugerah Terindah
Artis : Black
Komposer : Omar K
Penulis Lirik : Omar K



Kebanyakkan lagu yang bertanding di Anugerah Juara Lagu 31 ini memang best-best. Memeang agak sengit lah. Kita tengok siapakah juaranya. Aku tak dapat teka siapa juaranya.  Sebab AJL ni memang unpredictable.

Latest update:
anda boleh tonton online disini  Anugerah Juara Lagu 31 Tonton Online 
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Tonton Strim Live Online Anugerah Juara Lagu 31 Siaran HD"

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top