Istiadat Konvokesyen UiTM ke 85 di UiTM Kota Samarahan



Hye Assalammualaikum. Ramai yang dah tahu aku dah grade. Cheh Bachelor je pun jangan nak poyo sangat. Kepada abang-abang akak-akak yang ada doctorate, master izinkan saya ... haa aku tak ingat mat lutfi merapu apa dalam video dia. Memang aku jadikan video Hari Jubah Mat Lutfi itu pembakar semangat untuk aku terus belajar sampai ke tahap Bachelor ini. Tengok aku dah settle aku punya bachelor's degree.  Selain daripada MatLutfi. Tidak dilupakan Kakak Mysara Newrie juga idola aku dari diploma lagi. Kakak ni pandai sangat and aku nak jadi pandai macam dia. Jadi degree ini aku punya pointer tak jauh dari Kak Mai. Jadi aku tahu perasaan Kak Mai tu hampir-hampir nak dapat first class degree itu. Kalau dah tiada rezeki nak buat macam mana kan. 

My Beloved Family :D


Alhamdulilah Syukur Kepadanya. Aku sudah bergraduasi bagi ijazah sarjana muda dan sah bergelar alumni UiTM Kota Samarahan. Finally, I'm officialy an UiTM graduate and officially received my Bachelor's Degree of Administrative Science (Honours) . And this one is most definitely for Mak, Ayah and My Family. Aku nak berterima kasih dengan siapa-siapa sahaja yang membantu aku sepanjang aku mendapatkan bachelor degree ini. Terutamanya family aku, lecturers dan kawan-kawan aku. Terima Kasih Sangat-sangat. 

With My Research Supervisor. Dr. Nadrawina. Waktu nak Pulangkan Jubah Baru
Berkesempatan Bergambar Sama. 

Konvo aku berlangsung pada tarikh 7 November 2016. Tapi baru sekarang aku nak update. Tu pun aku paksa diri aku nak update. 

Best Friend Time Degree. Aimi isn't there. 

Aku akui convo degree ini agak memenatkan. Mungkin konvo ini berlangsung pada waktu petang. Cuaca takde lah panas sangat. Tapi aku rasa sangat penat pada hari itu. Duduk dalam dewan memang lama. Aku rasa macam banyak sangat je graduan yang convo pada sidang itu. Seriously aku rimas pakai jubah convo degree. Dengan hoodie dia lagi. Memang rasa macam dalam sauna je pakai jubah konvo ini. Tapi itulah. Bukan selalu kan nak pakai benda itu. Jadi aku relakan jiwa. 

With BFF sama sekolah. Thanks for Coming. 

So, I've no idea what to say anymore. So I just copy paste what I wrote on fb on here. Thanks all. Doakan Amer cepat-cepat dapat kerja tetap dalam sektor kerajaan. Aminn.

With my cheerleader. Nurul Hazwani Maludin.

I can't believe that I finally did this. Around 2 years have have gone by, in a blink of an eye, which has gone so fast. Look at what I've finally achieved. I'm officially an UiTM graduate and officially received my Bachelor's Degree. 

Delon (research partner) and Shafinaz (JobHuntingPartner).

All in all, I would love to thanks all to the Creator, Allah swt, because without Him, I wouldn't be anywhere near where I am right now. And to my parents whom I love so much and have given their utmost support in letting me pursue my dreams after all this while. Thanks much for everything, Everything that include: Car, the books,the seminar fees, the stationary, and whatever it is. Seriously, I can never ever thank you enough. And to my Bonda (my beloved supervisor), Dr. Nadrawina Isnin, thank you, you are the best because you brought out the best in me.! To all my lecturers who have taught me before especially Madam Sati, Madam Jen, Madam Nadra, Madam Sharon, Madam Fadhleen, and Tn. Hj. Saudi, thank you all for being so kind and dedicated. I am so lucky to have a lecturer like you all. :D Family, friends, classmate and course mate, thanks for inspiring me until today, and being with me the entire journey throughout. 

Graduation Gift From My Family and Friends.

To those who came to my graduation especially Athirah, Hairi, Fieqa, and Hanis and my family. Thank you so much for taking the time to come to my graduation ceremony. . I'm so glad to see you guys at my graduation ceremony. Words can’t express how happy I was to see you guys at the YouthFloor that day :D you guys made my day..


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Istiadat Konvokesyen UiTM ke 85 di UiTM Kota Samarahan "

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top