Cara cepat dapat ramai follower di Smule Sing. Satu tip sahaja.


Hye Reader. Memandangkan search keyword untuk Cara Cepat dapatkan follower ramai di twitter dan instagram aku memang banyak orang cari. Jadi ape salahnya aku meng inovasikan keyword itu.

p/s tips ini tak perlu download apa2 apps. Just guna app smule sahaja.  



smule

Jap. Aku merepek kejap ye. Siapa nak jadi smule famous? Saya ada tips menjadi smule famous hot. Caranya mudah untuk mendapatkan ramai follower. Ia ibarat auto followers smule. Ia juga cara untuk tambah followers smule tanpa following.  


Ok. Aku ade tips macam mana nak meramaikan follower dekat smule. Senang je. Tips nye ade satu je. Ape rahsia ? Rahsia follower ramai di Smule ?


Rahsianya. Ada hari tu. Aku tak tahu nak buat apa. And tengok follower smule aku sikit betul. Jadi aku boring. Dan berangan macam mana perasaan kalau banyak follower di smule. Jadi aku terfikir tips ini. Memang senang sangat.


Rahsianya ialah. Anda hanya perlu subscribe VIP dahulu untuk menggunakan tips ini. Kalau sudah VIPkan account smule anda. Ok ini tips nya. Anda buka mana-mana lagu famous di smule. Dan anda buka lagu tu dan record duet tanpa anda berlagu lagu tersebut and then save lagu dan post. Tak faham? Tengok gambar di bawah satu persatu. 

Pilih mana-mana lagu popular. Dan tekan duet. Dan anda jangan nyanyi and share lagu tanpa anda menyanyi.

Anda boleh tunggu lagu tu habis ataupun save terus jika anda bosan menunggu. Sebelum save dan share lagu itu. Anda digalakkan meletak word yang catchy menarik perhatian orang untuk follow account smule anda. :D

Orang follow smule kita sebab mereka mahu mencari banyak lagi lagu yang mereka dapat nyanyi secara solo tanpa gangguan orang lain dan secara free. Jadi kita? Nak follower ramai? Kita bagi mereka peluang nyanyi solo secara free. :D 

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Cara cepat dapat ramai follower di Smule Sing. Satu tip sahaja. "

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top