------------------- [ Tips Terbaik Wajib Baca ] -------------------

Cara elak WhatsApp Digodam atau Hack

Elak Whatsapp Digodam atau Hack atau Di Intip Oleh Orang Lain.


Assalammualaikum pembaca blog sekalian. Oleh kerana hari ini aku ketandusan kata ingin dikongsikan. Jadi aku nak share cara elak whatsapp digodam atau di hack. Tadi aku google cara hack atau godam whatsapp pasangan atau orang memang banyak dalam result search. Jadi aku tak nak naikkan post itu. Jadi aku masukkan sekali dalam post ini cara menggodam hack whatsapp orang atau cara membaca chat whatsapp orang lain. 


Aku tahu ramai daripada kamu semua tahu bagaimana cara untuk hack atau godam whatsapp orang lain. Tapi disini aku nak ajar juga cara mudah menggodam whatsapp pasangan anda atau adik beradik anda mahupun kawan-kawan anda. Jika anda sudah tahu. Sila skip sampai ke bawah. Di bawah post saya ada ajar cara mengelak diri dari menjadi mangsa godam atau hack whatsapp. 


Saya akan ajarkan anda cara melihat whatsapp orang lain. Bukan cara nak buka wechat orang lain. Wechat ni memang secure. Hanya satu phone sahaja boleh log in wechat account. Saya sudah cuba. Dengan cara hack whatsapp ini anda akan dapat mengetahi isi whatsapp orang lain dan history chat  tanpa ketahuan Step by step. (anda harus ada telephone yang anda nak godam atau hack itu. Kalau tiada, tidak dapatlah nak godam.)

1.First, anda buka web.whatsapp.com menggunakan google chrome di HandPhone anda atau Laptop anda.
2.Anda ambil phone orang yang nak digodam. Bukakan whatsapp mereka. Dan click 3 dots atau whatsapp menu
3.Click Whatsapp Web
4.Lepas click Whatsapp Web. Akan keluar bar scanner seperti di atas. Anda hanya acukan camera ke bar code yang berada di dalam web.whatsapp.com (rujuk step satu).



Bagaimana cara untuk elak whatsapp anda daripada digodam
Ok. Di atas adalah cara hack godam whatsapp orang lain. Jahatnya aku salah gunakan kelebihan teknologi. Jadi disini aku nak kongsikan kepada anda semua bagaimana cara untuk elak whatsapp anda daripada digodam. Cara untuk mengelak whatsapp daripada digodam hack. How to prevent our whatsapp from being hacked.

1.Anda buka app whatsapp anda. Dan click 3 dots seperti yang saya tunjuk di atas.
2.Selepas click whatsapp web. Anda akan melihat option ini. Click Log Out from all computers.

Alhamdullilah. Whatsapp anda sudah tidak lagi diintip oleh orang lain. Kalau tiada option begini di dalam handphone anda, itu bermaksud whatsapp anda selamat daripada aktiviti penggodaman.








Panduan Mudah Buat Blog A-Z !!! Cara Buat Duit Dari Rumah Tanpa Modal !!!
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Cara elak WhatsApp Digodam atau Hack"

Tiada option 3 dot....boleh bg nom

historynya masih ada atau di hapuskan juga

Comment Anda ?

 
Template By KunciDunia
Back To Top